piątek, 16 sierpnia 2013

16 sierpnia - Zwiadowcy, Hobbici i Krasnoludy

To już ostatni dzień przygód Zwiadowców, Hobbitów i Krasnoludów. Pożegnanie, pamiątkowe zdjęcia, item shop i trochę łez bo oto koniec wspólnych wypraw i bycia w gronie tych, z którymi świetnie się bawiliśmy. Kolejne przygody już za kilka miesięcy na wyjeździe zimowym. Pytacie o tematy kolejnych obozów - czekamy na Wasze propozycje, piszcie do nas na dziuplatropicieli@gmail.com lub znajdźcie nas na FACEBOOK,u (tam najświeższe newsy z wydarzeń dziuplowych) DO ZOBACZENIA ...już niebawem :)

Klaudia B.

"RAPORT: NAJLEPSZY OBÓZ
Obóz z Dziuplą Tropicieli Przygód jest najlepszy. Pierwszego dnia zaczęliśmy się poznawać – na plaży. To było fajne. Tyle mieliśmy już zajęć, że nie pamiętam którego dnia co się zdarzyło, ale pamiętam typy zajęć. Najbardziej mi się podobały zajęcia z kamuflażu z Mistrzem Wojtkiem. Mistrz nam dużo opowiadał, potem my się kryliśmy, a następnie on sam się ukrył. Fajne też było łucznictwo. Wcześniej nie umiałam strzelać z łuku, ale już po pierwszych zajęciach wszyscy już strzelaliśmy jak Robin Hood. Podobały mi się także zajęcia z pierwszej pomocy. Nasza drużyna musiała zrobić nosze i trochę się pomęczyliśmy, ale na szczęście udało się. Miło było chodzić na plażę i wykonywać różne zadania, a także kąpać się w morzu i opalać się. Wyprawa do Ustki na cały dzień była po prostu super. Zwiedziliśmy bunkry, byliśmy w mieście i chodziliśmy po labiryntach. Kino wieczorne pod gwiazdami też było fantastycznym pomysłem. Na ognisku była kobra (która smakowała jak kurczak) i podpłomyki – ani tego, ani tego nigdy nie jadłam. Podobało mi się również budowanie zbroi i bitwa na balony z wodą. „Odyniec” był fajny chociaż nie zdobyłam pieczątki. Wyprawa śladami włochatych stóp t było coś! No i co, że przegraliśmy i że padał deszcz i tak było fajnie. Robiliśmy najróżniejsze rzeczy z gliny – amulety, pupilki i rzeczy dla nich. Super było zdobywać artefakty, a potem dzięki nim znaleźć skarb. Paintball też mi się podobał, zawsze chciałam spróbować w niego zagrać. Ale tego wszystkiego, tej miłej atmosfery, nie zawdzięczamy tylko zabawom, ale także Mistrzom. Fajnie było w grupie Mistrza Wojciecha, zawsze chciałabym być w jego grupie. Oto mój raport z pierwszej kolonii w Dziupli Tropicieli Przygód."

Klaudia B. (lat 11) – drużyna Hobbita

"Hymn Hobbitów:
I co z tego, że jesteśmy mali, wierzymy w siebie i pomagamy.
Wspólną pracą zespołową Hobbici bardzo pomóc mogą.
My jesteśmy Hobbitami, stań do walki razem z nami.
Siły bardzo dużo mamy i dlatego się nie damy.

Ze smoka łap skarb wydrzemy, Krasnoludom pomożemy."












Więcej zdjęć na: https://picasaweb.google.com/108283886061529096390/16Sierpnia2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz